16
Mar
06

Dazed and confused..

Nu är jag i Köln. Ganska fin stad. Inte alls som andra städer i Tyskland som jag varit. Den har två ansikten. Industridelen och sen finns en charmig småstad som omringar centernage med smala steniga gator, små charmiga hus med växt som täcker halva väggarna. Jag försöker koppla bort tankarna lite och rensa huvud för att kunna slappna av och njuta av den här lilla semestern. Hon har skickat några sms och jag har svarat lite vemodigt då jag vill helst inte ha kontakt medans jag är här för att få lite klarhet. Så svårt att inte tänka på en person när du är ständigt i kontakt med den. Nåväl jag är helt tom i huvudet av sightseeing runt Köln. Jag har gått runt halva staden idag. I eftermiddags åkte jag och min kompis till Dusseldorf som ligger 40km från Köln. Det kan vara lite svårare att komma åt nätet här så det kanske blir lite tunt med inlägg tills nästa vecka. Dagens låt : Jet – Move on.


0 Svar to “Dazed and confused..”



  1. Kommentera

Lämna en kommentar