01
Jun
10

Long time no see

Det var länge sedan jag uppdaterade denna blog. Beror mycket på att mitt liv ändrats så mycket på senaste året. Jag haft fullt upp både på jobb fronten och hemma. Jag har hunnit bli pappa och allt det innebär. För det mesta bara nytt och roligt. Men också en del förvirring och sömnbrist och inte minst tidsbrist. Innan man hunnit fatta vad man haft för frukost om man nu hinner äta det så är det natt igen och man är helt slut. Men nu när man bröjar få någon form av rutin ska jag forsätta skriva dagligen om kort men bara hålla igång en sida som tog mig igenom svåra perioder. Cheers…


0 Responses to “Long time no see”



  1. Kommentera

Kommentera

