15
Mar
06

Its wierd how someone can drive you crazy over and over again..

Det har varit ett par emotionella dagar. Jag har försökt stänga mina käsnlor i samband med att jag träffat henne. Jag har haft en sköld som ska skydda mig och en mask för att hon ska inte kunna se hur mycket jag vill ha henne, röra henne, pussa henne och lider av att inte vara nära henne. Jag lyckades väl delvis men även de bästa pokerspelare har sina tells. Och för en person som känner mig väl är det lätt ta se och sätta dit mig. Det pratades en hel del. Det kom fram en hel del saker, både trevliga och smärtsamma. En sak är säkert, jag kommer  behöva rensa min hjärna och tänka ordentligt på vilken typ av framtid jag vill ha. Kan jag överleva i en dramatisk förhållande med ständigt rädsla för att något ska gå snett? Det är ingen hemlighet för mig, hon eller någon som känner till vår historia att vi har haft den stormigaste och mest bizarra förhållande känd i världshistorien och vi lyckas skada varandra gång på gång. Jag åker bort ikväll och ska ta den tiden för att tänka. Dagens låt : Beck – Lost cause 


0 Responses to “Its wierd how someone can drive you crazy over and over again..”



  1. Kommentera

Kommentera

