29
Jan
08

Welcome to the good life..

Var snäll nu, du är skyldig mig och digsjälv och alla runt omkring dig vet att du är min favorit tjej. Men det finns saker i livet som är inte ödet. Det är inte meningen att du ska vara min och jag din. Så skål till alla våra problem, till alla våra bråk och smärta. Skål till ditt nya underbara liv. Tro inte att du kommer vara ensam livet ut, det finns någon som du lär hitta innan jag hittat min. Så skål till din nya man, och skål till din kommande lycka och ditt nya liv. Men vänta nu, dagen kommer då du kanske äntligen blivit av med alla demoner, och sen ångrar dina beslut. Fatala misstag är så enkelt gjorda. Men nog om vad som kan hända, för då kanske det bara startar bråk. Så glöm att jag sa det och lova mig att du ska ha ett vackert, glatt, smärtfritt, och romantisk liv fullt med kärlek. 

Dagens låt : Overdue – The getup kids


1 Response to “Welcome to the good life..”


  1. 1 *karin*
    15:05, tisdag, januari 29, 2008 kl. 15:05

    All the best – John Prine

    ”I wish you love and happiness
    I guess I wish You all the best
    Do like I do and never fall in love with
    someone like you.
    Cause if you fell just like I did
    You´d probably walk around the block
    Like a little kid.
    But kids don´t know
    They can only guess
    How hard it is
    To wish you happiness.


Kommentera

