03
Sep
09

I dont wanna hear it

Trodde nog att du hade ett hjärta av sten
För allt du gjorde var att vända allt mot mig
Jag som spenderar min bästa tid med dig

Jag kan inte ens förstå migsjälv nu
Lika bra att blunda och gå vidare

Kärlek är mer än bara ord
Det är en upplyftande känsla
Det är ett sinnestillstånd
När du är kär så är du i eld och lågor

Du kunde alltid få mig till tårar
Jag ställde inga större krav på dig
Och jag ställde inga svåra frågor ens
Men du fick dina kicks genom att såra mig

Ingen ide att be om ursäkt
Ingen ide att försöka göra fred
Dina ord räcker nog aldrig till

Du och dina vänner skrattar åt mig nu
Men det är okej att vara känslig som mig
Du lär inte skratta när jag inte finns längre
Men det är okej, det är riktigt lugnt
Jag har funnit fred, hoppas du gör det med

http://www.dagensbuzz.se/video/78/313/


0 Responses to “I dont wanna hear it”



  1. Kommentera

Kommentera

