27
Jun
09

The wind of change

Nu känns det som jag hittat ett hem. Rad hus med villa känsla bara 5 minuter från stan. Med båtplats, garage och stor uteplats. Man har gångavstånd till tunnelbana och roslagsbanan, sjöutsikt mot sundet när man sitter i köket eller vardagsrummet och grönt område runt hörnet. Jättemysigt och lugnt område precis i det området som jag önskat, Danderyd. Jag hade tänkt bo lite längre i min nuvarande lägenhet men såna unika tillfälle kommer rätt sällan där man får ett attarktivt boende nära stan. Man behöver i stortsett inte kompromissa alls. Även huset är modern och välplanerad ifall man skulle skaffa familj sen går det att göra om den till en 4:a. Storleksmässigt är den inte så mycket större än stället jag bo nu men just platsen är mycket fin. Men smakar det så kostar det också. Så det verkar som det blir flytt nu till höst. Enda frågetecknet är TV och bredbands lösning som är viktigt men inte livsnödvändigt. Dags att börja kolla efter båt också….


0 Responses to “The wind of change”



  1. Kommentera

Kommentera

