18
Mar
09

I don’t know what you heard about me……

Another night and another party. Och alla vet att jag antingen gör inte något men om jag gör det ska det vara ALL THE WAY. Och det ska vara roligt o festa med mig. Chashabesori, eldfest som gick upp i rök men enda rök som kom upp sent på kvällen var från vårt bord. För vi var så heta och steka, ha ha ! Jag var dessutom nykter. Efter två månaders supande så har jag fått tillbaka mitt körkort och nu är det tillbaka till vita dagar. Det tär på kroppen som fan att vara full praktisk taget varje tag i två månader. Syns till och med på bilder att jag är sliten och dessutom kanske lagt på ngn kilo. Kan även bero på att jag varit sjuk ett längre tag och gått på starka mediciner, samt inte kunnat träna. Men jag skyller på spriten. Så blir det ännu enklare att avstå. Vi var stort gäng som blev ännu större på plats. Och det är märkligt hur vissa som inte ”känner” mig kommer fram och blir mina bästa vänner helt plötsligt när jag sitter med några tjejer runt omkring mig. Det finns ett persisk ordspråk som säger : In daghal dostan ke mibini, magasan dore shirini. Vilket enkelt översätts till ”De här falska typer som samlats runt dig är bara flugor som samlas runt en godisbit”.

Shhhhhhhhhhhhhhh Pose

Morvas beskrivning av kvällen


0 Responses to “I don’t know what you heard about me……”



  1. Kommentera

Kommentera

