09
Mar
09

Some misstakes you have to make to know they are misstakes

Främling säg till mig vem är du med nu
Säg till mig vem har du gett ditt hjärta till
Säg vem som får kärlek från dig nu
När du drog dog en del av mitt hjärta

Du drog och mitt hjärta krossades
Nu slår mitt hjärta helt ensam för dig
Ja du försvann och jag står helt själv
Vår ädla kärlek fick ta stryk då

Med mitt sista andetag vill jag säga
Att jag är inte redo att ge upp oss
Att jag låtsats släppa taget men kan inte
Du drog men jag håller kvar minnen än idag

Ali Ashabi


0 Responses to “Some misstakes you have to make to know they are misstakes”



  1. Kommentera

Kommentera

