30
Jan
09

I lost my licens but I can still drive you crazy

Så nu är det mesta klar. Göteborg här kommer jag. Det blir jag och Ziva igen och samma hotel dessutom. Kommer ihåg förra gången jag var där i början av oktober typ. Då var hon så liten. Nu är hon lite äldre, klokare och mycket större. Då kan jag festa till småtimmarna och vet att hon kommer sköta sig. Har gått runt hela dagen och köpt nya kläder inför helgen. Tror att jag hittat det mesta. Bara en sak återstår och det kan jag nog hitta imorgon i centrum. Imorgon ska jag skicka ut en offert, tvätta och packa. Sen är det 5 timmars bilfärd. Ska bara kolla igenom olika vägar ner till Göteborg på gps:en och välja en som väljer de största vägarna, inte den kortaste vägen. Anywho nu ska jag ta en sista promenad med jycken och sen ska vi nanna. Ska lägga upp bild på min nya bästa kompis. Denna ungen är rena babemagneten. Han är bara några månader men lugn som fan och alltid glad. Ännu gladare om han ser någon tjej. Han börjar titta och flörta direkt. Och om de ignorrar honom gör han läten av sig. Halllo titta på mig, typ !

Jag & Noah  


0 Responses to “I lost my licens but I can still drive you crazy”



  1. Kommentera

Kommentera

