27
Jan
09

I’ve lived my life without regrets, until today

Oh hur fel det kan bli ibland. Hur mycket jag än vill så kan jag inte vara den känslokalla, dryga a**hole som bara leker med tjejer och strular höger och vänster. Jag sårade tydligen någon i helgen. Hon är verkligen fin och snäll som person och tydligen har hon riktiga känslor för mig. När jag fick höra att hon hade blivit ledsen av att se mig med andra tjejer fick jag en väckarklocka. Det är som mitt samvete fick en el-chock. Fuck, hela tiden jag hade tystat ned det och låtsas att samvetet inte fanns där men tyvärr. Once a good guy, always a good guy I guess. Nå hon är så sårad att hon vill inte ens träffa mig. Hon ska skicka någon som ska ge mig mina saker och hämta hennes grejer. Och jag sitter och tänker, vi hade ju ingen lovat varandra någonting. Vi hade inte sagt att vi var exklusiva. Hon kanske var det men hade inte bett mig vara det, men tydligen förväntade sig. Ah vad som har sket har sket. Jag kan inte göra mycket mer än att bara ursäkta mig och gå vidare. Hade hon talat om vad hon kände hade jag nog aggerat lite annorlunda. Men nu har den båten seglat och även jag. Mot nya mål! Ingen ide att se tillbaka, vilket är synd. Hon var den enda tjejen som Ziva accepterade. Alla andra tjejer har blivit biten och dissat av Ziva. Det är som Ziva ser de andra som dåliga rivaler men just henne gillade hon. Amazing va hundar kan se och känna saker som vi människor kan missa. Det kommer bli en tokig helg i Göteborg. Jag åker ner med Sara men Mahsa kommer göra sitt bästa för att förse mig med minnesluckor. Good luck säger jag bara!  Jag satt och kollade på senaste utdrag från kredit upplysning och undrade var all pengar tagit vägen, nu vet jag det. Bara i fredags gick det åt cirka 10´! Göteborg kommer inte hamna kortare. Då krävs det inte ett geni att räkna var pengarna tagit vägen. Player to player, pimp to pimp ! Jag vill ändå ägna dagens låt till XXXX. Sorry babe. I guess I fucked up. Maybe in the next life…

Soroush – Bi Ensaf

 Ziva & XXXX


0 Responses to “I’ve lived my life without regrets, until today”



  1. Kommentera

Kommentera

