03
Jan
09

I run shit here, You dont even live here

Fan va gott med kaffe. Helt rätt val av Nespresso maskin för mig. Jag dricker inte mjölk med min kaffe längre, sen jag upptäckt att jag är laktos känslig. Så det här blir mycket go espresso med massor av aroma. Kostar cirka 3 kr per kopp. Jag och Ziva har spenderat dagen ute, hon fick springa tills hon tröttnade och vart frusen. Så har vi varit och handlat massa gott till henne. Och eftersom hon var så go fick hon välja en ny pip-leksak. De är störnings element, speciellt när man kollar på TV och hon insisterar att sitta vid soffan och tugga på den. Men men vad gör man inte för sin älskling. Väl hemma har vi kollat på TV och sen kollade jag på en klassiker, Training Day. Det är därifrån dagens tittel kommer. Tung citat, något modifierad. Jag har märkt att jag har inte samma tålamod och ödmjukhet som förr. You give me shit, I will give you hell! I dont belive in an eye for an eye, i belive in two eyes and an arm, for an eye. Trött på att någon ska leka kungen av världen för mig och tro att de är bättre än mig. Alla är lika mycket värda och din skit stinker lika mycket som alla andras. Och du får precis lika mycket respekt som du ger mig. Förolämpa mig, eller försök spela tuff och du kommer ångra dig hårt. Jag är mycket timid, lugn och godhjärtat. Så länge du är på min goda sida. Men nu finns en annan sida som jag vill aldrig ta fram. När det väl slår slint, löper jag amok som ett eldhav och lämnar inget oberörd. Finns ingen hejd på mitt vrede och jag är som en kamikaze pilot med inget att förlora. Enda målet är att orsaka så mycket skada och smärta som möjligt. För har du gett dig på mig kommer jag inte backa, not until its DONE!

Avslutar med 2pac. Hans texter är svårslagna http://www.youtube.com/watch?v=N4HjsZqOaQ0


0 Responses to “I run shit here, You dont even live here”



  1. Kommentera

Kommentera

