01
Jan
09

New day, new year, new life

Nu har sista gästen gått och de andra somnat. Dags att besöka datan och lägga första spåren av nya året på bloggen. Undrar när första besökaren år 2009 blir av. Den som blir besökare nummer 11656, dvs första besökaren år 2009 kommer vinna stora priset. Vilket är en Ipod touch, andra och tredje priset är ipod nano 16Gb resp. 8Gb. Personer i frågan får höra av sig till mig och välja gravyr på sina pris. Självklart kommer första raden att vara dumpad.wordpress.com, och btw från och med i år kommer jag äga www.dumpad.com! Jag kommer ha bloggen under en avdelning för sig där men sidan kommer erbjuda en hel del annat också. Så nu ska jag också gå nanna! Jag saknar att krama min bebe! Bara 3 dagar kvar om vi bortser från idag. Stötte på min ex. syrra när jag var ute och sprang från ena festen till andra och hon hade tydligen en hel del att säga till mig. Men som jag sagt förr och jag sa det nu igen till henne, ” Why you all in my ear?! Talking a whole bunch of shit that I ain’t trying to hear? Get back, muthafucka you don’t know me and I dont know you !” Att vara trögfattad är en tydlig släktdrag. Jag önskar de alla lite mer sinnesfrid och fritids intresse.

Avslutar med One republic FEAT Timbaland : http://www.youtube.com/watch?v=oJDUQuAqMws


0 Responses to “New day, new year, new life”



  1. Kommentera

Kommentera

