31
Dec
08

My own Entourage

Min lilla bebis är min ständiga följetång. Vad ska jag göra med henne imorgon? Jag ska ut och hon ska utstå alla smällare och fyrverkeri ljud utan mig. Hon har hört massa små ungar smälla smällare när hon varit med mig men inte reagerat, Jag vill inte att hon ska utveckla någon form av räddsla för smällar. Hon är ju så mysig och gosig. Jag somnade på soffan med henne igår kväll och vaknade med att hon tvättade mina örorn och ansikte med sin tunga för hon behövde gå på toa. Jag börjar fatta varför folk pratar med ett annan ton med sina barn och husdjur när de tilltalar de. Och varför de tar så många kort på de. Hela min mobil är fullt med kort på Ziva. När hon sover, när hon sitter, när hon äter osv. Nu ligger hon helt utslagen i sin korg och det ser så jäkla gulligt ut att jag vill ta kort men mobilen är i jackan och minsta rörelsen skulle väcka henne. Hon följer ju med vart jag än går och blir ledsen om jag lämnar henne ensam, fast hon börjar vänja sig. Man kan säga att hon är min egen entourage. På tal om Entourage (TV serien), är en av de bästa och roligaste jag sett. Har du inte följt den så ska du ta en titt. http://www.hbo.com/entourage/. Helt apropå fick jag möta Adrian Grenier när jag var på stand up och försökte ta kort med han men det blev aldrig av. Den där killen är en jävla tjejmagnet utan like. Han blev helt omsvärmad av brudar typ tio sekunder efter att vi träffats så enda bild jag hade fått var hans krull och nio 14-is brudar som slogs om att prata med han. Jag ser fram emot imorgon. Skiter fullständigt om jag är enda gäst på Club Crystal. Jag går ditt för ARGAVANs skull. Så alla andra ställen kan ta sig i häcken. Peace out ! See you next year, maybe.

Dedikerad till min käraste
http://www.youtube.com/watch?v=s2jMol5fXVc


0 Responses to “My own Entourage”



  1. Kommentera

Kommentera

