29
Dec
08

Midnight kiss

Jag har inte så mycket att skriva. Ganska glad att mitt ex äntligen slutat ta kontakt med mig. Men lite ledsen för det skapade lite friktion mellan mig och min nuvarande. Speciellt nu när hon ska åka iväg med sin familj för nyår. Jag kommer inte ha någon att pussa vid tolv-slaget. Men men det kanske är bra att vara ifrån varandra ett tag för att se om man saknar varandra tillräckligt mycket. Och kanske är bra test för att se ifall det är dags för nästa steg. Vi ska åka iväg till min föräldrars ställe i Spanien i februari hade vi tänkt. Nu ska jag sluta skriva så Ziva också går och lägger sig. Den här hunden har oändligt med energi. Ziva lugn o fin


0 Responses to “Midnight kiss”



  1. Kommentera

Kommentera

