26
Dec
08

Lightning does hit the same place twice

Vissa människor lär sig aldrig och de släpper aldrig taget verkar det som. För andra kvällen i rad hamnade jag på samma fest som mitt ex. Jag hade ju mina vänner och höll mig till de. Jag hälsa inte ens på henne för hon inte ens värd det. Ikväll var vi ett större gäng. Vi hade ett bord först men sen tog vi ett bord till. Vem kommer om inte hon och hennes gäng. Och utan att ens fråga sätter de sig vid ett av våra bord. Jag bad de andra inte säga något. Jag brydde mig helt enkelt inte. Men jag bad de att inte göra något för jag vill inte något illa. Att hon var där och försökte söka mitt uppmärksamhet brydde jag mig inte om. Vi hade roligt för oss själva. Men men ack den som ger sig. Hon ska försöka skapa drama igen genom att hitta på massa lögner, att jag skickat mina vänner på henne. Hon ska vara glad att jag bad alla mina tjejkompisar låta henne vara. Hon gick till och med och pratade med en av mina bästa tjejkompisar, och hon var super trevlig mot henne. Kramade henne och växlade nummer med henne. Fine jag vill inte henne något ont, bara för att jag inte vill ha kontakt med henne behöver inte betyda att de i mitt umgänge ska inte snacka med henne. Det skulle bli jävligt konstigt, för nu känner jag nästan alla som är värd att känna. Jag har svarat på hennes meddelanden och bett henne snällt låta mig vara ifred men hon vägrar fatta att jag vill inte ha något med henne att göra. Nåväl hon var ju trög fattad förr, den egenskapen besitter hon än idag. Jag hoppas hon finner frid. NU ska jag gå rasta min bebis och gosa med min andra bebis.

Peace out ! Och bara för att klar göra allt så tycker jag att det är dags för Luda tala åt mig!
http://www.youtube.com/watch?v=StWaBDhHpuc

http://www.youtube.com/watch?v=hEAyIhvux6w


0 Responses to “Lightning does hit the same place twice”



  1. Kommentera

Kommentera

