24
Dec
08

Argavan MUISC

Oh va hon gjorde det enkelt för mig. Jag älskar henne för det. Agge ska uppträda på CC nyårsfesten. Jag hade bord bokat på Village. Men nu när jag vet att hon ska uppträda så finns ingen annat att göra än att stödja henne. Hon är så begåvad, så vacker och har så fin röst att jag är förvånad att hon inte blivit upptäckt tidigare. Förresten idol folket, NI som blir valda är inte lika vackra, lika begåvade och duger bara för säsongen. Agge du är för evigt….I love you !

http://www.myspace.com/argavanmusic


0 Responses to “Argavan MUISC”



  1. Kommentera

Kommentera

