18
Dec
08

My baby is getting BIG

Gud va Ziva växt. Vi var hos vetrinär och hon vägdes och kollades upp. OUCH va dyrt. Men allt är okej med henne. Hon har tappat några mjölktänder och nya tänder är på väg ut. Det kliar som faaaan, jag vet älskling. Hon har fått massa tugg leksaker. Dessvärre är hon inte så duktig på att plocka upp efter sig så då och då trampar jag på ngn av de när det är mörkt och svär åt henn, hihi! Jag antar att det är så när man har småbarn hemma. Nallen hon haft har hon misshandlat så värst att den har gått sönder. Hon är nu hela sex kilo!!!! När jag hämtade henne var hon bara strax över två kilo. Så har man fått ytterligare glada besked idag från skatteverket, slutlig skatt 254 060 kr, rest skatt 8760!!! Helvette, det är nästan lika mycket som en normal arbetarlön jag ska betala i skatt för 2008. Måste hitta lite avdrag här och var innan mars 2009. Det är dags att min revisör gör litte nytta för sitt arvode. Ska lägga upp två bilder på Ziva då man nästan ser hur mycket hon växt. Puss på dig min älskling.

Ziva, första nattenZiva nu nu nu under mina fötter


0 Responses to “My baby is getting BIG”



  1. Kommentera

Kommentera

