13
Dec
08

Its a secret to everybody

OM jag hade min egen värld. Skulle jag bygga mitt imperium runt dig. Och göra dig till min drottning. Skulle fylla den med hälsa, rikedom och kärlek. Tider från förr är att beundra men jag är mer upprymd över tid som kommer. Barns skratt och att gå ut med hunden. Om jag hade min egen värld skulle jag älska den och allt i den. Kanske skulle ingen krig finnas i den, inga dödsfall eller uppror. Skulle inte behövas lika många poliser, inga vapen och inga hemlösa. Härifrån till andra ändan av min värld skulle jag sprida kärlek för att släcka våldets röst. Låt mig känna dig och få dig att nå högre sinnesstånd. Titta på medans min entusiasm sprider hopp bland alla den berör som en eldsprång. Som en hemlig sekt reser vi oss alla upp och samlas och hör vår röst som överröstar tvivel och sorg Om jag fick min vilja igenom, skulle jag visa dig livets ljusa sida och allt bakom de skymmande draperier. Det som man ser glänsa från distans. Sättet den överlever all ont, som ett ljus i starkt vind. Jag svär att du skulle lämna allt om du ville, för du har det inom dig, tvivel. Men ingen kan undgå att erkänna guds bästa mirakel, kärlek.

NO AIR – http://www.youtube.com/watch?v=sx5dGjrze4k


0 Responses to “Its a secret to everybody”



  1. Kommentera

Kommentera

