10
Dec
08

My own Pronaxen doggy

Jag och Ziva satt och kollade på TV. Vid reklamen gick jag upp för att hämta kaffe. Då hör jag Ziva börja skälla på TV. Jag kommer tillbaka och ser att det är en Jack Russel hund med i reklamen som skäller, hoppar och biter tag i tjejens byxben. Jag dog av skratt. Ziva har nämligen tendens att bita i byxbenet när hon är lekfull, arg eller bara vill uppmärksamma att hon behöver gå på toa. Hunden i reklam är gullig o allt men Ziva är mycket finare. Aldrig har så många med just Jack Russel hundar stannat och berömt hennes teckning och att hela hennes huvud är brun. Många har till och med frågat om jag är intresserad av att para min hund med deras. Nå jag har min egen Pronaxen hund.

 Ziva som pronaxen hund ?


0 Responses to “My own Pronaxen doggy”



  1. Kommentera

Kommentera

