03
Dec
08

My own playmate

Voff Voff betyder tydligen Gomorgon. Eller möjligen jag vill ha uppmärksamhet. Jag fick ha ett öga på morgon nyheterna och andra titta på Ziva medans hon misshandlade sin nalle. Men sen var det ändå inte tillräckligt. Hon hämtade den vid mina fötter och började morra. När jag ignorrerade så stod hon på bak tassar och lyfte nallen mot mina händer. Så jag tog den för att kasta. Men nää hon släppte ju inte första taget. De vanliga kommando, loss och släpp funka inte. Men efter ett tag så släppte hon och väntade på att jag skulle kasta iväg. Sen vart det kast och apport under närmaste kvarten. Däremot är hon lite seg på släppa efter att hon hämtat nallen. Men med tiden lärde hon sig att, hon får springa iväg och hämta fortare om hon släpper den snabbt. Och jag kom på nytt trick för att få henne o släppa. När hon var mindre och bet på händer och fötter så sa jag AOOOOW ganska högt fast det inte gjorde ont för att lära henne att inte bitas. Succesivt sänkte läten och byte det mot inte bita. Nu bits hon knappt. Mest av olyckshändelse när vi lek-bråkar. Men när hon kom med nallen och jag tog tag i den så stoppade jag mitt finger i hennes mun och sa Aoooww. Då släppte hon direkt. SUCKER !!! Ha ha få se, nu får jag inte skriva mer. Dags för frukost åt henne.

Robin Thicke – Dreamworld
http://www.youtube.com/watch?v=UkFMzi23hSk


0 Responses to “My own playmate”



  1. Kommentera

Kommentera

