02
Dec
08

Wind will take me where I have to go

Gud vilken intensiv dag. Jag fick gå ut och gå med Ziva igår natt runt 1 tiden. Hon hade varit hos mina päron igår och lekt och busat men för det mesta sovit. Därför var hon pigg helt plötsligt när hon vaknade strax innan ett. Då passade jag på ta ut henne på en promenad så hon fick även uträtta sina ärende. Väl hemma fick vi leka TAG YOU’RE IT. Det fungerar på det sättet att hon jagar mig runt hemmet tills hon får mig i ett hörn. Då vänder jag mig om och tar ett kliv mot henne, hon skäller och backar. Och det betyder, Okej nu får du jaga mig. Så springer jag efter henne. Eller så går hon och hämtar sin nalle, och låtsas att jag ska ta den ifrån henne. Så sätter hon fart. Springer med den i munnen och snurrar runt. När hon väl tröttnade så gick hon till säng och jag gjorde detsamma. Dessvärre tog det mycket längre tid för mig att somna. Sist jag kollade på tiden var klockan 04:32. Jag fick gå upp runt 8 tiden ändå och under 3 timmar sprungit ärende. Nu är det dags att läsa morgon tidningar och mata Ziva. Jag måste snart till Arlanda så jag är där runt lunch tid. Kanske ta en lunch där ute. Jag har alltid gillat att äta på flygplatser. Tyvärr är maten i Arlanda inte något att skriva hem om. Dessutom så kostar det skjortan. Som resenär har man inget val. Frukostmacka 39 kr !!!! Ja det är vad det kostar i Sverige. Om turister inte gillar det kan de gå tillbaka till sitt eget land och handla där är väl attetyden.

Nima – Alone http://www.youtube.com/watch?v=1oKoLLF87sU


0 Responses to “Wind will take me where I have to go”



  1. Kommentera

Kommentera

