02
Dec
08

Bedtime notes

Ziva Snooozar

Ziva Snooozar

Enklaste sättet att förlora något är att vilja ha det förmycket och försöka förmycket. Det hjälper inte att dina intentioner är rena och utan baktanke. Jag har upplevt det gång på gång och jag verkar inte lära mig. Så fort jag väl kommer på vad jag vill, blir jag som en värmesökande robot eller en blod-hund som bara låser sig in och försöker hårdare oavsett vad. Men när du väl möter en som förlorat något som verkligen betyder, du måste verkligen ställa upp. Så jag hoppas att jag lärt mig samma läxa för 40-elfte gången.

 

http://www.youtube.com/watch?v=bDZoWnhZDe4


0 Responses to “Bedtime notes”



  1. Kommentera

Kommentera

