30
Nov
08

Sunday, my day, happy day

Det söndag, dags för brunch, dega, softa och avsluta veckan med att gå på standup. Ikväll blir det som vanligt House Of Comdey. Ziva var hos hundvakt igår kväll för jag var ute och sov inte ens hemma. Det var konstigt att inte har henne vid sängen när jag vaknar. Men hon hade det roligt och bra. Min kompis och hans tjej hade sina hundar som höll henne sällskap tills de fick nog av hennes intensiva energi. Hon är minst och kaxigast av alla. Hon tog deras leksaker, morrade när hon åt från deras matskål och jagade Whiskey & Chicho. Nå jag hinner jag inte skriva mer för jag ska gör mig ordning och gå på brunch.

Nima – http://www.youtube.com/watch?v=JizjpyaXavk


0 Responses to “Sunday, my day, happy day”



  1. Kommentera

Kommentera

