25
Nov
08

Daddys biggest love

Tänk att en liten krabat som springer runt klockan 6 på morgonen och biter i allt den kan komma åt, med temprament men oskyldiga ögon som tittar upp mot dig i sängen kan ändå tillföra så mycket glädje. Hon är så busig och irriterande på morgonen. Jag är en morgon människa men ändå att gå upp 5:30-6:00 varje dag kan kännas lite jobbigt. Men så fort jag tittar ned från sängen och ser att hon sitter vid sängen och tittar upp så smälter jag. Hon sitter så hon kan se mitt ansikte och så tiltar hon huvudet för att vissa underkastelse sen kommer lite kattliknande ljud innan jag till slut hoppar upp. Ständiga följetång, är ett steg bakom mig hela vägen till toa och tittar noga medans jag borstar tänderna. Sen väntar hon vid dörren ut. Så jag tar kopplet och spänner den fast. Väl ute drunkar hon i snön och då och då ser man hennes nos komma upp. Men hon är snabbt klar och skuttar upp och ner i snön på väg hem igen. Det är som hon får ny energi eller känner sig lättare efter toabesöket. Min lilla älskling, hon är bra träning för den dagen jag kanske blir pappa. Och nu är jag helt övertygad att jag kommer bli en riktigt bra far.

Gomorgon, Upp o hoppa !!!!!!


0 Responses to “Daddys biggest love”



  1. Kommentera

Kommentera

