11
Nov
08

Baby got Back !

Alltid lika roligt att vakna tidigare än väntad. För att man är piggare än vad man skulle ha varit på det första bokade mötet för dagen. Dessutom hinner man göra mycket mer än bara dricka kaffe och läsa morgontidningen. Och har man tur så får man se något som sätter leende på läpparna för resten av dagen så fort man tänker på det. Just idag hörde jag min bäbis gråta. Klockan visade 5:30. Tänkte okej dags att gå på toa, men värst va tidigt. Men hon var inte vid min säng. Så jag följde ropen till köket och möttes av det här : SMIDIGA ZIVA

Hon hade lyckats krypa mellan vinstället och kylskåpet. Men väl inne så hade inte hon lyckats slinka igenom helt. Min bäbis har breda höfter, hihi ! Och än så länge kan hon inte krypa baklänges. Så hon satt o ropade ”Pappa Pappa, hjälp. Jag fastnat och kan inte ta mig ut!” 

Jag som trodde lägenheten var helt valpaniserad. Men varje dag lyckas hon visa mig saker som jag missat. Hon var som väntad den yngste och duktigaste hunden på valpkursens första lektion igår.


0 Responses to “Baby got Back !”



  1. Kommentera

Kommentera

