02
Nov
08

Surely goodness & mercy shall follow me all the days of my life

När en ung själ går bort möter man föräldrar i absolut sämsta dagarna i deras liv. Frasen jag beklagar sorgen är det man muttrar. Men vet nu inte ger någon som helst tröst när man själv står vid den mottagande sidan. När någon nära en går bort och på en onaturligt och hemsk sätt, är det som ngn tar en bit av ditt hjärta. En bit som aldrig återfås. X var en ung man, precis i början av sitt vuxna liv. Han var alldeles för ung för att förstå hur tragisk kort livet kan vara. Men det kan lära oss hur skör livet kan vara. Om att ta bättre hand om varandra. Att leva vårt liv till fullo varje dag. Som om det vore vår sista. Jag önskar jag kunde vara så envis, lojal, modig och att kunna göra rätt för mig trots att det är svårt varje dag av mitt liv.

Linkin Park – Leave out all the rest
http://www.youtube.com/watch?v=yZIummTz9mM


0 Responses to “Surely goodness & mercy shall follow me all the days of my life”



  1. Kommentera

Kommentera

