Arkiv för 1 november, 2008

01
Nov
08

By the way I lick my lips, you can tell I talk real slick

Riktigt skön morgon. Äntligen fick jag sova igenom en hel natt utan att bli väckt. Ziva börjar bli bättre och bättre för varje dag. Jag märker inte det själv men andra har dessutom påpekad att hon blivit större och tyngre. Och nu när jag tänker så har hon växt en hel del. Vägde henne igår och hon väger nästan 4 kilo!!! Igår tappade jag bort henne föe en stund och efter ngn minut kommer hon med en gosedjur i munnen. Ironi eller bara slumpen. Ziva valt att misshandla och dra med sig den enda gosedjur jag fått av mitt ex. En brun nallebjörn. Hon biter fast vid henne och springer omkring, Brottas med den och till slut tar den med sig till sin säng. Vill man ta den ifrån henne morrar hon lite men ger sig till slut. Sen sitter hon och tittar oskyldigt och ber att få tillbaka den. För att åter börja bråka med den. Den är trots allt nästan lika stor som henne så ibland när hon springer med den i munnen så fastnar den under hennes tassar och hon gör en volt tillsammans med nallen. Då blir hon riktigt arg. Börjar skälla mot nallen som om den skulle börja slåss tillbaka. Ha ha sen tittar hon mot mig stolt, ahh titta nallen är inte så kaxig längre. Hihi

Ziva & Nallen

Ziva & Nallen