24
Okt
08

Did not find the missing piece

Det har varit mycket på senaste tiden. Uppträdandet gick helt okej även om jag själv inte var nöjd så tycket de lite mer erfarna att materialet var bra, behövde lite finslipning och bättre leverans. Så ska jobba på det om nu flickan tillåter det. Hade grymt svårt att repetera för hon krävde uppmärksamhet. Hon har blivit mycket bättre på att hålla sig. Vi åkte till BMW Tyresö och lämnade in min bil för reparation, hon sov nästan hela vägen igen. Väl framme så gjorde hon sina ”ärende”. Däremot gillade hon inte alls hyrbilen. Trots att den ser nästan identisk ut innuti. Klagade halva vägen tills hon somnade om.

Väl hemme packade vi våra väskor och åkte till Göteborg. Vi gjorde 2 stopp på vägen då hon som vanligt fick promenera av sig lite energi, springa och jaga mig och gå på toa. Väl i hotel rummet så gjorde jag ordning hennes bädd och hon kände sig hemma. Mycket trevliga dagar i Göteborg och INGA olyckor i hotel rummet, däremot lyckades hon pissa på Mxxxx som hade hand om henne några minuter. Jag tror att hon gjorde det bara för att hon anklagade hunden för att pissat i väskan och tog ut henne för att kontrollera. 5 minuter senare så kom hämnden för anklagelsen. Ha ha !

Tillbaks hem efter någar dagars frånvaro. Dags att förbreda inför helgen och söndag på House Of Comedy! Jag har sagt förr och säger det igen, det är väl värt 20 kr att komma dit på en seg söndag kväll. Nu ska jag vila efter långa bilfärden, hon sov nästan hela vägen och då fick jag köra 460km…LOL


0 Responses to “Did not find the missing piece”



  1. Kommentera

Kommentera

