19
Okt
08

Accidents happen ;)

Dag tre och jag har fortfarande inte bestämt mig för vad Lill Jackie ska heta. Hade länge tänk kalla min nästa husdjur för Smiley men det passar inte henne. Hon är snäll och social. Alla smälter så fort de ser henne. Och hon är inte så skygg trots att hon är jätte liten. Väger knappt 2 kg. Mina föräldrar har också börjat tycka om henne. Nyss var jag och hälsade på de och när jag gick på toa och kom tillbaka sitter hon på min mammas knä och gosar. Hon är till och med allergiker. Däremot så hade hon en liten olycka hemma idag. Hon låg och sov, då passde jag på repetera materialet inför kvällen. När hon vaknade såg jag att hon behövde gå ut. Så jag skyndade mig att byta om men jag hann inte i tid. När jag hade brallerna runt knät så hann hon kissa på golvet, titta på mig snabbt och sen springa bort som en kula. Nä det är mycket att begära av en valp som är endast 8 veckor och några dagar att kunna kontrollera sig. De brukar säga efter 3 månader så börjar de kunna ha kontroll. Av all leksaker som jag skaffat henne gillar hon mina hoprullade strumpor och en ihoprullad kvitto papper bäst att leka med. Plus en jätte stor pinne som är nästan lika lång som hennes kropp hon släpade hem igår kväll. Flickan är billig i drift. 

SMILY ?

SMILEY ?


0 Responses to “Accidents happen ;)”



  1. Kommentera

Kommentera

