16
Okt
08

Day by day

Oj va mycket hände på de här två dagar. Onsdag var ju helt galet. Jag kom till Porsche Center runt 7:30. Utanför fanns 14 bilar parkerade i rad. Efter genomgång fick vi sätta oss i en och åka ut till Malmby flygfält. Så fick vi testköra bilarna ordentligt. Åka slalom mellan koner och sist fick vi åka ett varv runt banan med Carrera Cup mästaren Jocke Mang. Det var en upplevelse i sig. Och det som var mest roligt var att han tog oss runt på en helt standard bil som vi just körde dit. Det togs en hel del bilder och video men jag orkar inte ladda upp de nu. Ska berätta något roligare.Baby
Ikväll fick min baby komma hem. Idag är hon prick 8 veckor gammal och får lämna mamma och syskonen för att komma och bo hos mig i storstaden. Hon är super söt och jätte lugn. Satt i mitt knä hela 150km hem till Stockholm. Verkan klagade, kissade eller gjorde ngt dumt. Nu måste jag komma på ett namn åt henne. Skicka in förslag ifall ni har ngt. Det ska vara kort och gärna ovanligt. Ingen Gucci, Paris, Rambo osv.  Hon är en renrasig Jack Russel. O nu är hon vaken så då får jag gå och se vad hon hittar på för bus.

0 Responses to “Day by day”



  1. Kommentera

Kommentera

