13
Okt
08

Have to learn to say yes to new things

Jag är så jäkla upprymd att jag kan knappt hålla mig tills jag får uppträda med nytt material. Så pass att jag hänger på alla komedi klubbar ifall det skulle bli någon avhopp. Men förhoppningsvis så kommer jag få tid inom snar framtid. Problemet är att det finns inte tillräckligt med stöd. Komedi klubbar går back och till slut får de slå igen. Fast det finns så mycket roliga och talangfulla komiker. Dessvärre förblir många av de okända. Så här uppmanar jag alla som vill ha ett gott skratt gå och betala de 20-70 kr som det kostar i inträde och se hur ni får valuta för pengarna. Ni flesta betalar minst 140-200 kr för att komma in på nattklubbar i Stockholm och ändå ingår nästan aldrig någon form av underhållning. Det får ni stå för själva!

De flesta kanske bara känner till Norra Brunn som kör men här kommer lite info om andra lite mindre kända klubbar som är minst lika bra om inte lite charmigare då ni kan även mingla med komiker, sitta nära de och uppleva morgondagens musik stjärnor och då menar jag inte idol wannabies. Folk som har talang och inte är beredda att sälja det på en TV show.

Ni med facebook gå till http://www.facebook.com/group.php?gid=25388462334
eller besök http://www.branne.se/hem.html

Sen är http://www.komikaze.se/ en bra början. Vi lär ses på någon av klubbarna. Kanske en dag står även jag på scen.

Nu ska jag lämna er med denna låt. Riktigt skön mix av Tupac och Elissa

http://www.youtube.com/watch?v=sO-HmsVgGWE  


0 Responses to “Have to learn to say yes to new things”



  1. Kommentera

Kommentera

