22
Sep
08

For all you lovers with broken hearts

Kommer du ihåg, hur vi fick även december att bli varm? Kommer du ihåg eller bara försöker glömma den biten? Kommer du ihåg just den låten som fick oss att komma varan lite närmare? Jag vet att du kommit över mig. Jag finns i dina tankar dock, vet inte varför. Jag blir ledsen ibland, vet inte varför. För jag saknar inte dig. Men jag kommer ihåg allt, och jag kommer ihåg dig. Och jag kommer ihåg vår tid i det goda, och vår tid i det onda. Har jag kommit över dig? Vår dröm var en lögn som inte blev sanning, och jag vet varför. För du trodde aldrig på den. Eller kanske något värre som att ditt vänskap var aldrig äkta. Det gör ont ibland, precis som kärlek gör ibland. Men inte längre. Farväl Pishi.

http://www.youtube.com/watch?v=H0VsvuvKT20


0 Responses to “For all you lovers with broken hearts”



  1. Kommentera

Kommentera

