26
Jul
08

Fake it, until you make it!

Jag tror är dags att ta mig i kragen. Jag tror jag ska ta och gå vidare. Trött på att bli behandlad som luft, tänka på dig dagen in och natten lång. Så jag lägger alla våra minnen och alla mina drömmar om oss på hyllan. Fast jag in i det sista trodde på oss och vår framtid. Jag önskar bort din kärlek, begraver alla känslorna på nytt. Ska verkligen komma över dig den här gången. Kanske inte nu men det inte så långt kvar tills jag når dit. Letade desperat efter något att hålla hoppet vid liv. Tog fram whiskey flaskan igen för att sen lägga tillbaka den. Du gjorde mitt liv upp och ner. Jag tittade dig rakt i ögonen och såg dina lögn och såg hur känslokall och likgiltig du var. Så jag kör iväg alla tankar om dig ur mitt huvud, fast jag vill hålla fast vid hoppet. Dock tar jag och önksar bort alla känslorna. Ska nu ta steget vidare och visa dig och hela världen att jag äntligen kommit över dig. Tänker låtsas tills jag till slut når dit.

 Siavash – Dooset Nadaram
http://www.youtube.com/watch?v=xtyzwtVYvhg


0 Responses to “Fake it, until you make it!”



  1. Kommentera

Kommentera

