16
Jul
08

At the end of the road

Dags att stanna upp, sluta vara rädd. Kan aldrig ändra vad som varit och är borta nu. Må ditt leende skina upp någon annans vardag nu och att ditt öde skall hålla dig varm och lycklig. För alla stjärnor som en gång i tiden talade för oss, nu börjar slockna en efter en. Men ingen ide att oroa sig nu. Kanske de dyker upp en natt igen. Så jag tar det som jag behöver och går min väg. Ber mitt hjärta att sluta gråta. Jag säger åt den, stå upp, ge upp, det finns inget kvar att vara rädd för längre. Hon kommer aldrig att ändra sig och vad som varit är borta nu. Vi har alla en stjärna uppe i himlen och sakta men säkert brinner vi ut. Men behöver inte vara orolig längre. Nu finns inget mer att förlora.


0 Responses to “At the end of the road”



  1. Kommentera

Kommentera

