11
Jul
08

Moving mountains lyrics, swedish

Det är som vad jag än säger
Jag når aldrig fram till dig

Nå hon må älskat mig, inte som jag älska henne
Vi brukade bara hoppa i bilen och åka iväg
Det var då hon brydde sig, och delade med sig
Kärleken hon brukade ge mig finns inte längre
Jag förlorade min väg men hon sa att hon stannar
Men på sistånde har jag sovit med ett spöke
Min aktier är nere och ute, jag som var värd så mycket för henne

Men det var innan depression slog till och skaka om oss
Det var innan stormen kom och stoppa oss i vår väg
Jag bad dig att inte lämna oss, men du ljög för mig
När du sa, ”Baby oroa dig inte jag lovar att hålla oss ihop”

Jag vet nu att säga förlåt kommer inte fixa det
Hennes hjärta är helt stäng som jag försöker komma åt
Det är som att försöka flytta på ett berg
Jag fortsätter klättra och hoppas på att saker skall förändras
Men himlen blir grå och regnet sköljer bort allt min slit
Det är som att försöka klättra på berg

Varför bara lämna mig? Så låt mig bara vara då
Bara låt mig var, Låt mig vara då
Varför lämnar du mig bara? Så låt mig vara

Nu hon berör inte mig, och jag berör inte henne
Vi säger knappt något ord till varandra
Jag ville verkligen ge henne allt hon förtjänade
Men det dåliga raderade tydligen bort allt bra
Hon tycker att jag bara snackar skit,
argumenter och alltid arg på mig, oh vad tröttsam
Men varje kyss som jag missar, Baby du vet att jag försökte
Du trodde aldrig när jag sa jag älskar dig
Och nu jag har svårt att tro att du älskade mig
Men jag borde sluta klaga nu och ta det som en man
För nu kommer det aldrig bli som det var förr
Jag har stått i bensin och du sätte eld på mig

NU vet jag att dina ursäkt kommer inte fixa det
Ditt hjärta är helt stängd då jag försöker komma åt det
Jag försökte flytta på berget mellan oss
Och fortsätter o klättar över den, hoppas på en förändring
Men himlen blir grå, och regnet sköljer bort all min slit

Nå baby varför lämnar du mig bara ?
Så låt mig bara var, Bara låt mig var
Varför bara lämna mig ? Så låt mig vara

Det är som en långsam död som jag på väg nu
Det känns så fel och jag knappt håller fast
Men oavsett vad, ska jag ta mig igenom det

Och de här svårigheterna jag har mot mig
Hon ger mig ingen kärlek alls nu
Och jag är nere utan min kärlek
Och nu vet jag att säga förlåt kommer inte fixa det
Hennes hjärta är helt avlägset nu
Och jag försökte komma åt den
Men det är som att försöka flytta på ett berg
Som att försöka flytta på ett berg
Nå baby varför lämnade du mig bara?
Så låt mig bara vara, bara låt mig var
Bara lämna mig åt mitt öde då
Bara låt mig vara, ohh

free hit counter code


0 Responses to “Moving mountains lyrics, swedish”



  1. Kommentera

Kommentera

