05
Jul
08

Enjoy the limelight..

En dag kommer din historia bli känd
Som en av de lyckliga som blir känd
En dag kommer du bli erkänd
För all ditt hårda arbete och talang
Under din välförtjänta rampljus

Och allt det här kommer hända under en livstid
Alla älskar dig, för du tog chansen att dansa mot stjärnorna
Jag kommer att säga, vad var det jag sa.
För vi som var med och såg dig först visste
Och vi visste alltid, att du var en lysande stjärna

Men då får du också höra att du har ändrats
Då det är många som stannar upp och ser på dig
Jag kommer då säga, vad var det jag sa
Jag såg dig först då inte många andra gjorde.


0 Responses to “Enjoy the limelight..”



  1. Kommentera

Kommentera

