04
Jul
08

I owe you NOTHING

Jag lär se dig falla ihop som en gammal väg en dag. Kommer se dig strandad och stampa på samma plats. Du tog mig för givet och trodde att jag var dum. Jag tänker inte ta hämnd, tiden kommer ta sin hämnd på dig. Och jag är inte skyldig dig någonting längre, ingenting alls. Jag har kämpat och lidit av att se dig inte ha någon empati eller sympati. Jag lär se dig nå desperations gräns men du kommer inte få höra mig på andra sidan av luren igen. Och när jag ler inombord och tycker synd om dig, kom ihåg att jag är inte skyldig dig något längre. Jag var din men du var aldrig någonsin min på riktigt. Du sprang omkring med andra och gav mig massa lögner och ursäkter. Du har stora problem, men de kommer inte vara mina problem längre. Du får försöka sälja dina lögner och problem till någon annan.

Whats Left of Me – Nick Lachey
http://www.youtube.com/watch?v=1WMfU_IeMl4


0 Responses to “I owe you NOTHING”



  1. Kommentera

Kommentera

