02
Jul
08

I have realized, she is not for me

Jag saknar inte dig, bara den personen du var en gång. Du är inte sann och allt du sagt för klingar falsk nu. Så snälla ring mig aldrig mer. Din kärlek för mig är som en gammal 5 öring. Du försökte få mig att tro att den var värd mer. Du säger dig veta mycket men har ingen aning längre vad du gör. Jag älskade dig baby men måste nu inse att du är inte för mig. Ingen man på jorden kan påstå att han kan ha dig endast för sigsjälv. Din blick säger konstant att du kan lämna en vilken sekund som helst. Nu är du iskall igen men jag har fått nog av att frysa. Så jag går min väg och kommer inte se tillbaka när du hör av dig. Du får vara hur inbjudande som helst för att få någon repons. Det är din rutin, inte för att jag betyder något för dig. Jag har nu kommit på migsjälv, att via omständigheter i ett hav av människor hittade dig dansande bredvid mig. Men det betydde inget då vi träffades första gången och har absolut ingen betydelse nu. Det jag förstått nu är att det är ditt och inte mitt fel. Så jag måste gå vidare. Man blir inte yngre, även om vi ser unga ut för vår ålder. Jag är ledsen men jag hör inte dig längre när du ringer mig.

Usher – Moving Mountains
http://www.youtube.com/watch?v=64EjuSEXsYg

 


0 Responses to “I have realized, she is not for me”



  1. Kommentera

Kommentera

