01
Jul
08

This is my life

Mitt liv är nästan komplett, min kärlek för dig äkta. Du var min ängel det är jag säker på. Du log mot mig en sista gång, när du lämnade mig för ett annat liv. Jag kan inte låta det dra ned mig, utan måste gå vidare nu. Vad jag har kvar är en dröm som kommer leva med mig. Du är vacker, du är charmig och du var stundtals fin mot mig. Jag kan fortfarande se ditt ansikte då och då bland hundratals andra som jag möter. Och jag vet att jag bara inbillar mig, men jag vet inte hur jag ska låta bli. För jag kommer aldrig vara med dig igen. Du visste om mina intentioner, när jag väl avslöjade allt. Och du kunde läsa från mina ögon att jag menade vartenda ord. Men nu tror jag inte att jag kommer få se dig igen. Men vi delade en vacker tid med varandra som kommer vara för evigt i mitt minne. Det måste finnas en ängel där uppe som ler mot mitt öde och fortfarande tror att det kan bli du och jag. Och hon kanske kan hjälpa mig, om jag bara visste hur jag skulle be. Men det kanske är dags att inse verkligheten. Att jag kommer aldrig få vara med dig igen.

Dagens låt : I cant make you love me – George Michael
http://www.youtube.com/watch?v=Dfd7a1hEJf0 


0 Responses to “This is my life”



  1. Kommentera

Kommentera

