30
Jun
08

I cant make you love me

Du kanske kommer tillbaka någon dag och säger alla de rätta sakerna. Du säger att du älskar mig men lämnat mig gång på gång. Det känns inte rätt. Hur tror du att jag kommer reagera nu igen? Du kommer kanske ta min hand och säger att du har ändrats och nu bestämt dig. Men jag blir kanske inte lurad nu igen som förr. För dig är allt det här ett spel. Du kommer göra mig besviken igen känns det som. Tiden kommer kanske göra mig stark mot din charm. Så jag kanske kan börja gå vidare. För jag tror att vår chans har kommit och gått. Det kommer vara försent när du väl inser att du ändå vill ha mig. Och jag tror inte jag kan vänta längre. Du säger att fast du inte varit med mig, så tänker du på mig och saknar mig. Men innerst inne älskar du inte mig som jag älskat dig. Du gillar bara att jaga mig och få mig att hänga kvar till ingenting. Var ärlig, jag betyder ingenting för dig. Jag har varit dödskär i dig hur länge som helst, jag vet inget annat. Jag gav dig allt men det räckte aldrig till. Men du vill fortsätta ha kontakt och det går inte. Du har alltid någon annan. Jag släpper taget den här gången för att försöka älska migsjälv istället. Har du problem, kom inte till mig för hjälp. För du vet jag kan inte hänga kvar för när du känner för att kommunicera. Jag älskade dig med hela mitt hjärta, och jag hade så mycket att ge, och gett dig så mycket. Men du är en player och med dig i mitt liv har jag ingen chans. Det är inget liv helt enkelt.

Kan inte sluta lyssna på den här trotts allt, jag älskade när hennes hår blev krulligt i fuktigt väder. Speciellt under våra semestrar.
Takida – Curly Sue – http://www.youtube.com/watch?v=VmNJJ-QWeSk


0 Responses to “I cant make you love me”



  1. Kommentera

Kommentera

