29
Jun
08

Point of no return

Tiden har kommit, vad som är gjort är gjort
Det är dags att gå vidare
Till en annan plats, en annanstans, istället för bara hänga
Kan inte ens fråga varför eller hur
Och jag kan fortfarande inte förklara
Så jag säger hejdå, Farväl nu, tills vi ses igen

I solsken, det är där jag kommer finnas
Och under månen, blunda och du får se mig
Vid gryning jag så blir solstrålen och
du är stjärnor som bleknar i den starka ljuset
Jag kommer vara med dig vart du än är dock

Livet är konstig, så mycket glädje och sorg
Bedragen med en kyss
Kanske det är menad, kanske ödet
Som leder oss ned för en sådan väg
Under den vägen svor jag äkta kärlek
Och allt i mellan början och slutet
Vill jag bara glömma bort
Nå om du nu måste gå din väg,
gå tills du når slutet av vägen du tagit
Jag lärt mig att kärlek är bara allt

Så det här är gonatt, saker o ting gick fel
Men det är kommer bli ok ändå
Vi skulle ändå bara gå förbi varandra
Hastigt och lustigt utan att lägga märke till varandra
Jag har gett upp försöka kontrollera mitt liv eller ditt
levde för en sak, att få älska dig, göra dig lycklig
Vår tid och att älska dig var allt jag visste
Och det var allt jag ville veta…

Men om ödet förde oss samman,
kanske är ödet som slet oss isär
Se om ödet kan föra oss samman någon dag


0 Responses to “Point of no return”



  1. Kommentera

Kommentera

