23
Jun
08

Inspiration

Jag har grävt ett hål och ramlat i den själv.
Luften börjar sina och blir svårare att andas
Kom och hitta mig snälla.
Det har aldrig känts så förr
Det har aldrig känts rätt innan dig
Det är lättare sagt men svårare att gå vidare 
Jag saknar dig mer än jag borde
Mer än jag trodde kunde sakna dig
Kan inte ens sluta tänka på dig
Jag vet inte om du är rädd men tror det
Det vackra men läskiga med att bli kär i dig är
att aldrig veta om du också blir kär i mig
Jag kan inte sluta älska dig ännu
Och jag som hatar telefonsamtal
Men jag önskar nu att du ringde mig
Tanken av att vara ensam är
lika svårt som att vara ensam

Faramarz Aslani – Age Ye rooz
http://www.youtube.com/watch?v=zOThCLdbIxQ


0 Responses to “Inspiration”



  1. Kommentera

Kommentera

