20
Jun
08

I remember you walking away…

Jag säger ditt namn i mitt huvud och försöker komma ihåg hur du låg på min bröstkorg och andades mot min hals. För att det kanske ska dämpa smärtan. Jag tar ett djupt andetag och minnet bleknar bort. Jag ler lite tomt och det gör saken svårare. Den jag var har fallit sönder. När du var i närheten av mig släppte jag loss alla hämningar och drog ned alla sköld och försökte öppna alla mina sinnen för att känna dig så mycket som det bara gick. Nu håller jag på förlorar migsjälv, bara för att hitta en plats i ditt hjärta, i din hjärna. Försöker ändra migsjälv för att kunna höjas i dina ögon. Rid ut den här vågen och bli av med din rädsla. Vi har simmat länge i den här rädslans hav. Släpp in mig så jag kan hitta djupt i din själ och läka de såren du inte vill att någon ska upptäcka. Tänk på all tid vi har slösat bort på att vänta ensam.


0 Responses to “I remember you walking away…”



  1. Kommentera

Kommentera

