20
Jun
08

Come as you are

Jag tänkte länge på hur jag skulle fria till dig. Du hade väntat och jag verkade ha gjort dig besviken förr så jag ville att det skulle bli så rätt och så perfekt. Jag ville att det skulle vara något vi skulle komma ihåg för resten av våra liv. En historia vi skulle berätta för alla och kanske en dag våra barn. Kanske inte berätta om hela vår trasiga historia. Ge barnen mardrömmar och behöva skicka de till psykolog. Men att ändå berätta om vår lycklga slut som resulterade i att de föddes. Jag var så fokuserad på perfektion att jag glömde att det viktigaste kanske var att bara göra det. Men samtidigt så var jag rädd att efteråt skulle vårt förhållande bli som de tråkigt gifta par. Men saken är att när man älskar någon så mycket som jag älskar dig och med tanke på ALLT som vi gått igenom så finns inget annat kvar att göra, förutom att gifta sig. Men det är inte allt, jag ville gifta mig med dig för du är den första jag vill se när jag vaknar, och den enda jag vill kyssa innan jag lägger mig. När jag höll i din hand och du provade på ringen jag hade köpt, kunde jag inte leva med tanken att aldrig kunna hålla i din hand igen. Men jag höll i mig och jag försökte planera och komma på något orignellt, romantisk sätt, till exempel under ballongfärd som du dissade nästan omedelbart när jag nämnde ballonger. Och enligt dig var jag ändå sent ute.


0 Responses to “Come as you are”



  1. Kommentera

Kommentera

