19
Jun
08

How long has it been?

Hur länge har jag varit i den här stormen? Det har bara gått 20 dagar sen jag såg dig sist. Men det känns som årtal sen. Så överväldigad av den här sorgens styrka. Vattnet stiger och det blir svårare att simma då vågorna kraschar på mitt huvud, om och om igen. Om jag bara kunde se dig, kanske allt skulle bli bra för stunden. Om jag såg dig kanske skulle molnen gå bort och solen skulle dyka upp igen i mitt liv. Även om jag skulle falla igen skulle du ta emot mig. Jag vill förlora migsjälv i dina ögon, och allt skulle bli bra igen. Jag vet att du ville inte dra ned mig och göra mig ledsen. Men varför känner jag mig död och begravd nu? Knappt överleva har blivit mitt enda mål nu. För jag är så van att leva med att ha dig i mitt liv. Om jag kunde se dig, hålla om dig kanske allt skulle bli bra igen.


0 Responses to “How long has it been?”



  1. Kommentera

Kommentera

