19
Jun
08

Barely hanging on

Desperat väntar på en förändring av mitt sinne. Svälter för att höra sanningen om vår framtid. Jag är nu precis där jag började, att jaga dig. Och jag fallit för dig ännu hårdare än dag ett. Jag har släppt allt som har varit och står helt still väntar på att du ska göra ditt drag. Hänger kvar i det ögonblick du höll om mig kärleksfullt sista gången. Försöker förtränga att jag har ingen plats i ditt hjärta längre, för jag känner mig inte komplett utan dig. Jag erbjöd hela mig men du avböjde bestämt. Jag lever för det enda som jag vet säkert, det att jag älskar dig. Jag springer och vet inte riktigt vart jag ska ta vägen. Vet inte ens vad jag gett mig in på, älska någon på distans, älska någon som inte älskar mig tillbaka. Bara hänger kvar i det förflutna. Det finns inget mer att förlora nu när jag förlorat dig. Finns inget mer att vinna heller. Finns inget i det här världen som kan få mig att ändra mig verkar det som.

 Googoosh – Hamsafar
http://www.youtube.com/watch?v=2q7bpxklWeQ


0 Responses to “Barely hanging on”



  1. Kommentera

Kommentera

