17
Jun
08

You cant come back to me, I know

Du kom tillbaka i mitt liv och jag föll igen. Du säger att du hatade mig men du kommer tillbaka hela tiden. Du uppskattade inte mig, du var otacksam och sa att du inte älskade mig längre. Alla sa åt mig att jag skulle hålla mig borta från dig men jag kunde inte. Dina sms, dina email och kärleksfulla meddelanden på min svarare fick mig att falla. Så säg till mig hur kunde jag göra så fel och känna så stark för dig igen. Och nu sitter jag här igen ensam med mina känslor. Var det sättet du log mot mig? Var det sättet du pratade med mig? Var det sättet du kramade mig? Sättet du kysste mig den dagen? Var det sättet du älskade med mig? Helt nedkär i dig för du vet att jag behöver din kärlek. Jag kan inte hålla mig borta från dig, från dina kyssar och kramar. Jag visste att du skulle göra mig illa men jag kom ändå tillbaka. Är jag tokig? Har jag förlorat all självrespekt och kärlek för migsjälv? Jag gav dig hela mig, jag erbjöd dig allt, även en diamant ring. Men det betydde inget för dig. Vi gick på romantiska middagar och dates, men du ändå helt oberörd igen. Trots alla våra bråk från förr var jag villig att tro på din kärlek och tro på oss. Men jag förstår inte dig. Jag försökte bara vara din man, men älskling säg till mig var gick jag snett? Sluta döm mig och sluta döm ut vår framtiden. Jag vet att du gjort så förr och gör det nu igen för det passar dig. Men ändå så vill jag att någon säger till mig om jag har förlorat dig för gott. Så länge det är inte du som säger det.


0 Responses to “You cant come back to me, I know”



  1. Kommentera

Kommentera

