17
Jun
08

I am mad about you

Jag ser migsjälv med dig och blir ledsen för allt du gjort nu. Tankarna fortsätter och snurrar runt i mitt huvud. Jag säger till migsjälv, glöm allt som varit och allt som är, vi kommer alltid vara tillsammans. För jag ogillar alla andra tankar. Om jag är med dig kan jag simma genom havet. Kan ha dig som ljuset och min vägledare genom livet. Min kärlek för dig är som en låga som vägrar slockna och det brinner i ditt namn. Säger om och om i mitt huvud, att vi kommer vara med varandra igen. Jag ser mig med dig och ser oss uppnå allt vi vill bli. Allt jag vill just nu är att dansa med dig i mina armar. Jag kommer nog alltid vara som en slav för din charm. När jag tittar på dig blir hypnotiserad av din skönhet och helt tagen av lusten att omfamna dig och kyssa dig. Jag försöker övertyga migsjälv om och om igen, att vi kommer vara tillsammans. Säg mitt namn baby, kalla mig vad du vill och jag blir din, bara du kallar på mig. Jag ser dig och mig och med vår baby blir det tre. Jag ser oss tre och är övertygad att vi kan uppnå allt vi vill.  

Jag tittar på TV och bara för det så är det sista avsnittet av vänner. Jag avskyr att Ross och Rachels historia påminner om vårt. Sån dragkamp, fram och tillbaka i så många år. Men när hon ska lämna USA för att flytta till ett annat land, säger hon inte hejdå för det skulle vara för jobbigt och kanske var det så du tänkte. Det kanske är för det bästa, nu när vi är på två olika kontinent kan vi kanske glömma varandra och gå vidare. Det är så smärtsamt att jag vill inte ens skriva ned det. Jag behöver iallafall inte undra resten av mitt hur det hade blivit om jag hade bett dig stanna, om jag hade bett om din hand. Du gjorde som hon och sa nej. Jag vet jag borde sagt allt det där mycket tidigare, det var dumt att hålla i de. Men jag sa det och om jag fick chansen skulle aldrig släppa dig, för jag älskar dig och är nästan övertygad att du älskar mig.

Hamid Askari – Taneh
http://www.imeem.com/kishmish/music/D4SZ76LO/hamid_askari_08_taneh/

 


0 Responses to “I am mad about you”



  1. Kommentera

Kommentera

