16
Jun
08

A love so strong

Jag vill vara med dig, jag måste få vara med dig, jag behöver vara med dig. Vår kärlek var konstig och tokig från dag ett. Ingen av oss vet exakt varför. Vi kämpade så länge och byggde nästan inget. Alla runt om kring oss sa att det kommer inte leda någon vart och ta slut en dag. Sa att vi kunde inte se sanningen, ändå så höll vi ihop och hittade tillbaka till varandra gång på gång. Ja det är helt märkligt och smått otroligt, men det är sanning. Se bara på vad vi gått igenom, all skit och se hur vi stått upp för varandra ändå. Vi har känt så stark för så länge för vi kan inte vara utan varandra baby. Och det känns som jag kan vänta igen tills du kommer tillbaka, för jag kan inte ens somna utan dig. Har i för sig svårt att somna med dig ;) . Vem som helst kan se att vi verkligen älskat varandra, ja precis den oförklarliga känslan. Det är omöjligt att fejka och omöjligt att återskapa. Jag vill skrika ut till hela världen att jag kan inte vara utan dig min baby. Det finns fortfarande frågor som du inte är säker på svaret men jag kan svara på de åt dig. Skulle jag någonsin ljuga för dig? Nej! Få dig att lida och gråta? Nej! Skulle vara otrogen? Nej aldrig! Är jag helt uppriktigt? Ja, du vet att jag är helt sann. Nej jag är inte besatt av dig, för är du besatt av mig? Jag vill ha dig och kan inte hjälpa det. Även om jag är fast mellan min fantasi och vad som är verkligt så behöver jag tro på fantasin. Jag säger till migsjälv varje dag att jag ska sluta tänka så men jag gör inte det. Ja, jag har ett problem och jag vet inte vad jag ska gör åt det. Även om jag visste hur jag skulle lösa den gåtan så tvivlar jag på att jag skulle. Helt tagen av tanken av att inte få vara med dig. Kan knappt äta, sova eller tänka klart. Och det är allt på grund av dig. Jag tänker på dig varje sekund av varje dag, kan inte få någonting gjort. Och min enda tanke är när jag får ha dig i mina armar igen. Vet att kanske bäst att låta bli att tänka så, och kanske acceptera att helt bryta med dig för du är inte bra för mig. Men min kärlek för dig och saknade låter mig inte.


0 Responses to “A love so strong”



  1. Kommentera

Kommentera

