15
Jun
08

What a shame

Vilket slut, vilket drama bara för att ändå komma till samma smärtsamma slut som alltid. Det bara betyder att allt som hände och allt som vi sa var förgäves. Allt var helt onödigt. Och nu har jag nått punkten då jag måste välja imellan, hur mycket jag förlorat hittils och vad jag har kvar att förlora. Finns det någon chans att i framtiden blir det ändå bra för oss? Ja det får vi väl se. Nu får jag väl bara sitta och vänta tills du når punkten då du sitter och begrundar vad du har att förlora. Vad trist att det ska komma till det, för jag vet nu att det är över. Och även om det är tufft, så lyckas jag inte klandra någon. Men när du är väl ensam med vad du har kvar och sörjer förlusten av mig, fråga digsjälv vad du har vunnit till priset av det som du förlorat. Ja baby det är snart hög tid för det.

Youtube – Lovers at distance


0 Responses to “What a shame”



  1. Kommentera

Kommentera

